دوره آموزش سئو و به همراه یادداشت های سئو

Wiki Article

بد نیست که بدانید متخصصان، تکنیک‌های سئو را در سه گروه مختلف دسته‌بندی کرده‌اند. این گروه‌ها عبارتند از: سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری.

شاخص های کلیدی عملکرد، معیارهایی عینی و قابل لمس هستند که درصد موفقیت شما در کمپین ها و فعالیت های ش ...

برای اینکه با انواع روش‌های لینک‌سازی سایت آشنا شوید مقالۀ دیگر وبلاگ نوین را با عنوان «بک لینک نخرید، بک‌لینک بسازید!

سئو یک روش بازاریابی عالی برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود اما یک عیب بزرگ دارد! سئو دیربازده است و بستگی به سختی کلمات کلیدی، ممکن است بین یک تا چند ماه زمان نیاز داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال روشی هستید که بازدهی سریع داشته باشد، بهتر است به سراغ روش‌های دیگر بازاریابی بروید اما اگر روی سئو تمرکز کنید، پس از رسیدن به صفحه اول گوگل بازدهی خوبی خواهد داشت و هزینه‌های آن مانند روش‌های دیگر بازاریابی اینترنتی سنگین نیست.

در یادگیری سئو چند نکته وجود دارد که قبل از شروع باید به آنها توجه کنید. دانستن این نکات کمک می‌کند خودتان را با صدها مقاله، نکته و کتاب آموزش سئو گیج نکنید.

توصیه می‌کنم حتماً این مقاله را بخوانید. یا اگر به دنبال یک آموزش عملی و کامل هستید دوره تحقیق کلمات کلیدی نوین مناسب شماست!

چون رفتار کاربران در صفحه سایت شماست که برای گوگل مهمه، وقتی کاربر زود صفحه سایت شما را ببنده و مدت زیادی توی سایتتون نمونه جایگاهتون میاد پایین. پیشنهاد می کنم در مورد الگوریتم های گوگل مطالعه کنید و مقدمه مطلب استراتژی محتوا را حتما بخونید.

.. )، آمار دقیق ترافیک سایت، نحوۀ ورود کاربران به صفحه، صفحاتی که کاربران بعد از ورود به سایت شما بازدید کرده‌اند، نرخ تبدیل کاربران به مشتری و اطلاعات دیگر را به‌دست آورید.

میتوانید از کلاسهای آموزش سئو و یا از مقالات آموزش سئو استفاده ببرید.

منظور از انکر تکست همان عنوان لینک است که در همین جمله هم با لینک آبی مشخص شده است (با کلیک روی لینک آبی به صفحۀ انکرتکست چیست هدایت می‌شوید). حالا چطور باید انکر تکست‌ها را بهینه کنیم؟

در واقع این بهترین تکنیک سئو است اما با این روش زمان می‌برد تا شما به رتبه خوبی برسید البته بعد از رسیدن به رتبه‌های بالا، احتمال افت رتبه سایت شما بسیار کم خواهد بود. سئو کلاه سفید ارزش واقعی سئو را نشان می‌دهد زیرا بسیار نزدیک به رفتار کاربر است.

راستش نمیخوام از دوره زیاد تعریف و تمجید کنم ولی قطعا بهتون میگم که یه چیزی رو از دست میدین اگر شرکت نکنید !!! حتما براتون سوال پیش میاد چرا ؟

پس یادتان باشد: هنگام تولید محتوا یا طراحی سایت حتماً کاربران را در نظر بگیرید و ظاهر و محتوای سایت را طوری پیاده کنید که به درد کاربران بخورد و آن‌ها را در صفحۀ شما نگه دارد.

با بهینه کردن حجم عکس‌ها می‌توانیم به بهبود سرعت بارگذاری صفحات سایت کمک می‌کنیم.
حال اگر گوگل متوجه شود که قوانین را دور زده‌اید، سایت شما را پنالتی می‌کند که ممکن است منجر به حذف سایت شما از نتایج جستجوی گوگل شود. سئوی کلاه سیاه تنها برای سایت‌هایی مناسب است که می‌خواهند در زمان کوتاه به رتبه‌های اول برسند و برای مدت زمان محدودی به چنین چیزی نیاز دارند.

خب، برای انجام سئوی داخلی سایت دقیقاً باید چه‌کار کنیم؟ نظر من این است که از چک لیست جادویی سئوی داخلی استفاده کنید!

دوما مدرس این دوره از بهترین متد برای انتقال تجربه خودش به شما استفاده میکنه و دقیقا روش منحصر به فرد آموزش تعاملی رو به کار میبره که بر طبق آمار میزان رضایت از برگزاری دوره در حدود ۹۰ درصد و بیشتر بوده ...

حالا اگر ما از این کلمه استفاده نکنیم چطوری می‌تونن پیدامون کنن؟

بدون شک این موتور جستجو قدرتمندترین بوده و به همین علت بیشتر اصول و مبانی سئو در جهت موفقیت یک وب سایت در نتیجه‌ی جستجوی گوگل قرار دارد.

احتمالاً این ابزار به شما گفته طول توضیحات متا برای موبایل‌ها مناسب نیست که خودمون متوجه مساله بودیم و البته مهم نیست. موفق باشید.

اگر هم به اطلاعات بیشتر و به‌روز درباره الگوریتم‌ها نیاز دارید ما سعی کردیم برای هر آپدیت الگوریتم یک راهنمای جامع منتشر کنیم. همۀ این راهنما ها را در صفحه الگوریتم‌های گوگل می‌توانید ببینید و مطالعه کنید.

عکس می‌دونید چرا اهمیت داره؟ مهمترین دلیلش رفتار کاربران هست. یعنی اینکه کاربران اینترنت به پست‌هایی که حاوی عکس‌های مرتبط و زیبا هستند علاقۀ بیشتری نشون می‌دن. در پی این علاقه صفحه سایت شما دیرتر بسته می‌شه و کاربر مدت زمان بیشتری رو صرف خواندن سایتتون می‌کنه که خب این نشان‌دهندۀ رضایت کاربران از سایت شماست. در نهایت گوگل به رفتارهای کاربران آموزش تضمینی سئو توجه می‌کنه و اگر ببینه که ازتون راضی هستن و مدت بیشتری رو تو سایتتون بودن، جایگاه شما رو بهتر می‌کنه.

کدهای اسکیما به گوگل کمکمی‌کند تا راحت‌تر بتواند محتوای صفحه شما درباره چیست تا در نتایج مرتبط در رتبه‌بندی قرار بگیرید.

منظور از انکر تکست همان عنوان لینک است که در همین جمله هم با لینک آبی مشخص شده است (با کلیک روی لینک آبی به صفحۀ انکرتکست چیست هدایت می‌شوید). حالا چطور باید انکر تکست‌ها را بهینه کنیم؟

بعد از اضافه شدن الگوریتم مرغ مگس‌خوار به گوگل، تعداد زیادی از سایت‌هایی که بیش از حد از یک کلمۀ کلیدی خاص استفاده کرده بودند جریمه شدند و جایگاه خوبشان را در گوگل از دست دادند. این الگوریتم تحولاتی زیادی را در زمینۀ بازاریابی محتوا هم ایجاد کرده است و شناختن درست آن واجب است، توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با آن مقالۀ دیگر من را با نام «الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و چه تاثیری روی سئوی سایت شما دارد؟» بخوانید.

واقعا مطالبتون بسیار عالی و کامل است ، اینقدر زیاده یه دفتر گذاشتم کنارم همش دارم مینویسم و استفاده میکنم….

ما دانش لازم برای افزایش اعتبار و رتبه شما در گوگل را داریم. پس خوبه با ما تماس بگیرید.

سئو کلاه سیاه روشی پرریسک برای رساندن سایت به صفحه اول گوگل می‌باشد. برای استفاده از این روش لازم است تخصص بسیار زیادی در زمینه سئو سایت داشته باشید. چراکه کوچک‌ترین اشتباه در این عملیات باعث از بین رفتن سایت شما می‌شود و اگر گوگل متوجه شود که از این روش استفاده می‌کنید، سایت شما را جریمه و پنالتی می‌کند.

Report this wiki page